Sjukt bra dag asså !!!

Hejj,,
Hahahah jag dör jag hade sjukt kul igår!
Först va jag me Tilde för Ronja Lidström kunde ej komma så det vart bars jag och Tilde, men vi hade feett kul ändå !
Sen kom Ronia Zetterberg, då hade vi också fett kul. Sen åkte Ronia och Tilde hem till Tilde och då va jag me Patricia, och ja vi hade obeskrivligt kul asså!
Först va vi på station och träffa lite folk och så, sen drog vi hem till henne och då va kl typ 10 så vi tog kvälls mackor eller vad man säger och när vi åt sa satt vi och snacka me hennes mamma och de va askul, vi prata om allt typ, hennes mamma är sjukt rolig att umgås me :D
Sen la vi oss vid 12 typ och då snacka vi lite sen somnade vi ;)
Och nu väntar jag på min buss hem till Nyköping :)
Patricia och min mamma är ju kompisar sen 20 år tillbaka typ så dom ska kanske komma till oss i veckan, så kan jag och patricia va och sen kan våra mammor umgås xD
Men men nu måste jag avsluta detta inlägg pussssss ;-*


Kommentera här: