29 april

Den dagen förändrades allt ! Det var den dagen det flyttade in en ny tjej till mitt behandlingshem och den tjejen va inte bara en tjej utan det va Josefine min fucking bror som jag älskar otroligt mycket ! Hon är anledningen till att jag pallade bo kvar på mitt hvb-hem även fast det va så jävla mycket bråk där just då, hon blev ljuset i mitt mörker och nu har hon flyttat för några dagar sen och det var verkligen det värsta som kunde hända mig. Men det fick mig också att inse att jag måste sköta mig så jag får flytta till Stockholm så jag kan vara med min bebis igen. Jag hoppas bara att allt kommer årdna sig för henne nu och att hon kommer få det bra vart hon än ska flytta. 3 månader bodde vi tillsammans och på dom 3 månaderna så kom vi varandra så grovt nära och hon blev min andra halva, jag saknar att sova med henne i min lilla 90 säng och att ha henne vid min sida när jag vaknar ! Vi va alltid vakna hela nätterna och somnade med kläderna och sminket på för att vi alltid hade så kul så vi ville aldrig sova men när vi väl somnade så somnade vi alltid samtidigt och vi undrade alltid vem som somnade först haha ! Det finns så mycket mer att berätta men det behövs inte för jag tror redan ni fattat hur mycket jag älskar henne. Hon är verkligen min lillasyster som jag aldrig fick biologiskt, så tack för att jag äntligen fick min fucking lillasyster ! 



Kommentera här: