Det har hänt så mycket !

Jag vet helt ärligt talat inte vart jag ska börja, det har hänt super mycket dom sista 3 veckorna ! 

Men jag börjar med att berätta att jag har fått en ny socialsekreterare som jag tror är bra och hon har iallafall börjat leta ett nytt boende till mig, så jag slipper bo på hvb-hem, och det känns skönt för jag vägrar bo kvar här.. Vi är endas 2 killar och jag som bor här just nu för Josefine min älskling har precis blivit utskriven och det va typ det värsta som kunde hända just nu. Jag hoppas att det kommer lite nya människor hit snart för det är jävligt ensamt att va ensam ungdom i ett hus lixom, vi har ett hus till killarna och ett hus till tjejerna det är därför jag typ är ensam nu, om man inte räknar personalen som sitter på kontoret o jobbar ^^ 

Jag har varit på väldigt roliga fester och chillkrök senaste tiden och jag har lärt känna mycket nytt folk och det gillas ! Har haft bra fyllor senaste tiden så det har varit roligare att dricka och festa då. Men ibland har det tyvärr spårat lite.. Blev blandannat ett stort såg och kniv bråk i lilla Flen som jag tyvärr blev väldigt involverad i, det var bland det läskigaste jag har sett. Det var typ 4 killar i 20 - 30 årsåldern som kom och började slåss på en av mina killkompisarns tomt och jag satt i en bil precis utanför och en av dom 4 killarna tog upp stora stenar o slängde på bilen så rutorna hade kunnat krossats och då vill jag inte ens tänka på hur mycket glas jag hade fått på mig! När bråket håller på och spåra ur totalt när dom slåss med järnrör, glasflaskor, knivar slänger skottkärran på varandra och tar upp trimmsågar osv så kommer en kille som är vän med oss alla och kör iväg killarna som inte va på min sida, jag tror dom va 4 och mina kompisar va 2 killar o sen va det jag och 3 tjejer i bilen utanför, men när vi gick ur bilen för att dom kastade stenar på den så kom dom istället fram med knivar mot oss osv men det va som sagt precis då han kom och körde iväg dom. Usch det va inte kul, jag kunde inte ens va hemma på 2 dagar för att dom smög utanför mitt hus och massa. Jag hade även bilnycklarna och förarens mobil och han hamnade på sjukhus så massa folk ringde ju och jag va tvungen o styra så han fick sina saker och att absolut inte fel person fick tag på det så därför var det några jävligt jobbiga dagar ! Men nu är det skiten förhoppningsvis över. 

Bilder från dagen då det blev bråk, hade jätte mysigt innan.

Om jag ska ta och berätta lite roliga saker nu kanske haha ! Jag har blandannat varit på Grönlund med mitt hvb-hem, åkte dock bara 2 karuseller och sen åkte vi hem för det vart massa tjaffs mellan oss ungdomar, men det var kul ändå ! Sen va jag på Nyköpings festdagar med André, Emelie, och Elin, fast jag var bara där på fredagen men det var supeeeer kul ! Så var jag även på rixfm festivalen i Eskilstuna med Alice och det var också riktigt kul !
jag har åkt buss o bil som en galning mellan Nyköping, Flen, Hälleforsnäs, Oxelösund och Norrköping hahah, önskade jag hade alla vänner och familj på samma ställe och inte så utspridda. Skulle hinna med ännu flera saker då! 

Bilder från Nyköpings festdagar, jag och Elin på krogen och sen mina, Elins, Emelies och Andrés fötter 

Rixfm med Alice !


Om 9 dagar fyller jag år 🎉
Jag är sjukt taggad men ändå rädd för att bli besviken så därför gillar jag inte att det är så kort tid kvar. På dagen ska jag firas hemma hos min mamma och jag har önskat mig mammas egna smörgåstårta så det hoppas jag kommer serveras ! På kvällen ska jag självklart hitta på nåt kul med mina vänner men jag har faktiskt inte planerat något än, jag skulle vilja chilla på nån mysig plats och dricka med typ 10 pers och sen dra vidare på nån riktigt riktigt fet fest ! 
Personligen tycker jag inte att jag har önskat mig så mycket men jag vet inte om det klassas som lite eller mycket men här är min önskelista iallafall 

- MacBook Pro
- Lady Million
- 5 st VS body mist
- BaByliss - curl secret
- Pengar 
 
Och sen har jag önskat mig massa flera småsaker. 


Bild från min 16 årsdag förra året, det va nog min värsta och bästa födelsedag på samma gång, för jag va typ inlåst på ett behandlingshem då så jag fick bara träffa min mamma, pappa och min hund i typ 2-3 timmar och sen inget mer och jag hade inte träffat dom på flera månader så därför var det den bästa dagen på länge men det va skit tråkigt så därför va den sämst. Då fick jag blandannat min mobil i present så denna fula bild är en av dom första jag tog med mobilen, bjuder på den för att det betyder mycket för mig och sen är det kul att se hur mycket jag förändrats på ett helt år ! 

Kommentera här: