Fabriken 👊

Idag besökte jag nyöppnade fabriken i sparreholm, för er som inte hört om den sĂ„ Ă€r det en outlet typ tror jag haha. DĂ€r sĂ€ljer dom klĂ€der för barn och vuxna och Ă€ven inredning osv. Jag tycker inte att det fanns sĂ„ mycket fina damklĂ€der men dom hade vĂ€ldigt fin heminredning och fina barnklĂ€der ! Jag hittade typ en sjal och en canada mjukisdress som jag ville ha sĂ„ det blir att Ă„terkomma dit nĂ€r jag har fĂ„tt in nya cash för just nu har jag inte rĂ„d med nĂ„t annat Ă€n det nödvĂ€ndigaste som cigg och sĂ„na saker som jag mĂ„ste köpa och jag har inte alls mycket pengar kvar som sagt, men det Ă€r tur att det snart rullar in nya haha ! 

NĂ€r vi kom hem frĂ„n fabriken sĂ„ började mormor med maten och det serverades lax med potatis, sĂ„s och sallad.. Göttt ! NĂ€r maten var smĂ€lt sĂ„ tog jag och mormor med oss alla 6 hundar och gick pĂ„ en lĂ„ngpromenad ! Det var skönt och jag och mormor hade ett vĂ€ldigt bra snack om problem inom familjen och jag tycker att vi fick mycket bra saker sagt och det kĂ€nns skönt att ha fĂ„tt lĂ€ttat lite pĂ„ allt man tĂ€nkt pĂ„ och jag fick mĂ„nga bra svar sĂ„ det Ă€r bra ! Imorgon Ă„ker jag hem till mitt hvb-hem igen och det kĂ€nns trist för jag har haft det sĂ„Ă„Ă„ mysigt hĂ€r hos morfar o mormor men det ska Ă€ndĂ„ bli skönt att komma hem till min sĂ€ng, min dusch, mitt RUM och alla andra saker man saknar nĂ€r man Ă€r hemifrĂ„n ! Imorgon ska jag ta en buss kl 5 till Flen för att lĂ€mna min hund hos min pappa igen och sen ska jag trĂ€ffa Ronia min kusin nĂ„gra timmar tills min buss till Nyköping gĂ„r kl 9. IgĂ„r natt sĂ„ sov jag endast 2 timmar sĂ„ jag hoppas pĂ„ att kunna sova mera inatt men jag har inte sĂ„ stora förhoppningar för jag Ă€r inte ens trött och en normala mĂ€nniska skulle ha sovit för lÀÀÀÀnge sen om den hade sovit 2 timmar pĂ„ 2 dygn lixom, men men det Ă€r som det Ă€r och jag fĂ„r skylla mig sjĂ€lv ! Jag hoppas bara att jag klarar av att hĂ„lla mig pĂ„ rĂ€tt vĂ€g nu sĂ„ jag inte trampar snett igen.. Hur mĂ„nga gĂ„nger ska man göra samma misstag innan man lĂ€r sig ? Hoppas pĂ„ att detta va sista gĂ„ngen iallafall ! Jag vet vad jag vill och nĂ€r jag vill nĂ„got sĂ„ klarar jag det punkt slut ! Jag vill kunna sova jag vill verkligen det, kroppen Ă€r helt slut och jag kan knappt hĂ„lla ögonen öppna men Ă€ven fast jag lĂ€gger mig ner sĂ„ Ă€r hjĂ€rnan fortfarande vaken.. Svetten rinner och det Ă€r vĂ€rst om jag somnar för dĂ„ vaknar jag av att sĂ€ngen Ă€r blöt och jag ser droppar lĂ€ngs min kropp, det jag kĂ€nner nĂ€r jag upplever detta Ă€r att jag bara vill skita i allt och bara sticka.. Men det kan jag inte för dĂ„ kommer jag aldrig fĂ„ ett bra liv, sĂ„ jag börjar storböla istĂ€llet. Det Ă€r bara att stĂ„ ut i nĂ„gra dagar till.. Eller veckor ? Jag har sĂ„n tur som har sĂ„ Fina vĂ€nner som stöttar mig i det hĂ€r och talar om för mig hur duktig jag Ă€r och hur stolta dom Ă€r, TACK ni Ă€r bĂ€st och jag kommer göra samma sak för er nĂ€r ni fĂ„r problem ! 


Hahahh hunddagis ? Den bruna pomeranian Àr min mormors hund och dom andra Àr min mosters, dom som mormor hÄller i sin högra hand Àr valpar och dom andra Àr förÀldrarna. Min hund höll jag i sÄ henne fick jag tyvÀrr inte med pÄ bild men henne ser ni ju 24/7 sÄ whatever..






Kommentera hÀr: