Mysis!

Världens gulligaste hund har jag hittat ! Efter min hund dårå haha. Min moster har 2 st hundar som fick valpar för 6-12 månader sen och en av dom valparna har min moster inte sålt än för att hon är så fin och speciell så min moster har velat hitta ett riktigt bra hem till henne. Den hunden är en liten tik som heter mini för hon är så liten, och jag är helt förvånad över hur lik hon är min hund ! Både till utseende och personlighet, jag älskar min hunds personlighet och när jag ser lilla mini så ser jag en mini av min hund och därför är jag helt käääär för hon är ju så liten o gullig ! Jag funderar faktisk på om jag ska prata med min moster om att mini kanske ska få bli en del av min och Sophies lilla familj. 


Tyvärr ser man inte hur liten hon är men hon väger typ 1 kilo, hon är typ lika liten som ett mjölkpaket !

Kommentera här: