20 frågor/svar !

1. Vad heter du? - Emelie Zetterberg

2. Hur gammal är du - 16 men 17 om 2 månader.

3. Ögonfärg - gröna med brunt i typ.

4. Hårfärg - brun.

5. Hur lång är du - 174 cm typ.


6. Kär ? - jaaaa !

7. Singel eller upptagen - singel.

8. Beroende av något - cigg, mat, min hund, min mobil och musik osv.

9.Mitt livs största misstag - tänker jag inte skriva här.

10.vad åt du senast - chips.

11.Vad har du för mobil - iPhone 4s svart.

12. Om du vann en miljon, vad skulle du göra med alla pengarna? - Skulle typ ge bort hälften av pengarna till nån fond som hjälper djur och för resten av pengarna skulle jag bjuda med min familj på en rolig resa o sen skulle jag köpa massa skit bara.

13. Favorit land - U.S.A 

14. favorit färg - rosa haha.

15. favorit film - pay it forward är en av alla mina favvisar ! Stort tips på film btw.



16. Vad är det bästa du vet? - måste tyvärr skriva festa på denna fråga.

17. vad är det värsta du vet? - djurplågeri.

18. vad gillar du mest med dig själv? - att jag alltid tror på mig själv.

19. Vad gillar du minst med dig själv? - att jag är så grymt dålig på att vänta.. Jag blir alltid för impulsiv och det är inte bra.

20. Vad är din största dröm? Att all ondska försvann.

Kommentera här: