Asså sluta skrik jävla pundare

Kl är halv 2 nästan och jag är trött men kan inte sova.. Och det kanske beror lite på att det är massa pundare utanför mitt fönster som skriker o slår på saker. Snart kommer jag kasta mig ut genom fönstret o slå sönder dom jag svär på min mamma ! På tal om mamma haha, jag tror jag ska åka hem till min mamma imorgon :) jag behöver ny jacka o nya skor typ NU ! Sen jag saknar min lilla hund som e hos min mamma också så jag tror faktiskt att jag ska dissa min pappa och Flen och åka till mamma i Norrköping haha. Jag har hunnit med galet mycket saker sen vi fick sommarlov och jag har haft det jätte kul hittills ! Om 2 månader så fyller jag finally 17 år 🎉 det ända jag längtar efter med det är att jag kommer få min efterlängtade MacBook, egentligen hatar jag att fylla år. Nu ska jag ta en cigg och sen kolla efter chihuahua valpar som e vita med blåa ögon och är till salu ! Tror inte min hund skulle bli glad om jag köpte en liten chihuahua bebis men men vi får se. 

Jag har ju faktiskt redan det vackraste som finns !



Kommentera här: