Fredag 🎉

Hello bebes ! Nu Ă€r det fredag och jag har inga planer alls.. Jag visste inte ens att det var fredag haha. Vad har ni för planer dĂ„ ? Jag skulle vilja festa men jag vet inte om jag orkar. Nu ska jag typ Ă€ta nĂ„t o sen ska jag ringa pappa o se vart han Ă€r. 

Jag har drömt mardröm om min hund inatt igen.. Fast inatt var det om Sophie och förra gĂ„ngen Mollie. Sophie ramlade ut frĂ„n balkongen pĂ„ 4 vĂ„ningen typ och hon skrek o de gjorde ont sĂ„g man, dĂ„ typ sĂ„ skulle jag ocksĂ„ hoppa efter henne men min mamma och alla stod dĂ€r o bah nej Emelie sĂ„ jag hoppade inte. Sen nĂ€r jag gĂ„r ut för att hĂ€mta Sophie som jag tror e död sĂ„ ser jag att hon lever.. Men hon va riktigt skadad men jag hade henne i min famn iallafall och sen vaknade jag ! 

Det va en fett hĂ€msk dröm för det kĂ€nns ju sĂ„ verkligt just nĂ€r man drömmer. SĂ„ jag fick uppleva hur det kĂ€nns nĂ€r jag ser min hund dö framför mig typ. Framför allt sĂ„ fick jag kĂ€nna hur mycket jag bara ville dö nĂ€r hon var död. Jag hoppas min hund blir riktigt gammal och att jag Ă€r lycklig nĂ€r hon dör för annars kommer jag sĂ€ker dö nĂ€r hon dör, för hon Ă€r ju hela min vĂ€rld. 

Just nu myser jag med Mollie iallafall ! Mollie Àr sÄ jobbig att sova med för hon snarkar, tar upp hela sÀngen, pussas sÄ jag vaknar o massa mer jobbiga saker haha !



Kommentera hÀr: