Hahahaha!

Godmorgon ! Inte ofta jag är vaken kl 5 men jag vaknade nu men jag ska somna om efter jag bloggat. 

Igår så skulle ju jag till min pappa men nej så blev det ju inte.. Såhär är det, ingen av personaler eller soc har sagt till mig att jag ska åka till mitt behandlingshem och nu idag ringer soc o lackar o säger att dom ska ge mig LVU om jag inte åker till mitt behandlingshem samma dag för jag har varit borta en vecka typ o de tycker dom är länge.. Haha säger jag bara, nu beror det kanske mycket på att min soc är sjuk så det va chefen som tyckte såhär.. Och den chefen vet ju inget om mig och min planering osv. Och jag fattar inte hur soc kan bli sura på mig o hota med LVU när jag inte har gjort nåt fel. Ingen personal har ju sagt att jag måste till mitt behandlingshem lixom så det väl klart jag är hemma så mycket jag får. 

Men men nu är jag på mitt behandlingshem i Nyköping iallafall. Men som tur är så åker jag till pappa imorgon ! 





Kommentera här: