Tisdagen den 16 september

Hello bebes! 
Jag har inte gått i skolan någon dag den här veckan men imorgon ska jag försöka gå. Jag tror det beror på att min ljusslinga i mitt fönster har gått sönder för jag är mörkrädd så jag brukar alltid ha den på om nätterna men nu har jag fått haft en annan lampa och den lyser för ljust och då har jag problem att sova också. Men jag ska köpa en ny så fort jag får möjlighet, så jag hoppas verkligen att dom finns kvar att köpa!

Om exakt en vecka kommer min soc hit till mitt behandlingshem och ska ha möte med mig och min personal om vart jag ska flytta 😃 jag hoppas hon har hittat något bra familjehem där jag får ta med mina djur!

Nu ska jag och Elin äta lite mackor och sen ska jag städa mitt rum.

Jag har hittat ett sele till Sophie nu som jag ska beställa, vad tycks ? Jag tycker det är super elegant men ändå gulligt.. Love









Kommentera här: